dimecres, 7 de gener del 2009

Crònica des del Festivern

Com no podia ser d'una altra forma, ací tenim la corresponent foto de l'expedició que va anar allà a les terres de l'Alcoià, en concret a la ciutat d'Alcoi, ha intentar passar-ho bé la nit de Cap D'any.



Reconec que al principi vaig tindre els meus dubtes de si anar o no, però vaig pensar que si no anava, tornava a caure en la rutina d'estar al poble. Així que dit i fet! Vam despegar de Benissa un dia abans per anar coneguent el terreny, la nova terreta del il·lustre Palote i allà que voy.

No tinc paraules per descriure com de bé ho passarem, això si, el vocabulari s'ha ampliat considerablement amb els següents mots: Megadraif, Ges tu!, bueno bueno, drogolegues, del rollo (i del cogollo) i per supost Pet Inmortal. I res més, des d'ací sempre informant a qui vullga escoltar.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Això de pet immortal no sé perquè em sona a Quique...

cpxondo ha dit...

Jeje! Si que es de veres, però exemplifica molt bé, com va anar de bé tot allà Alcoi

Anònim ha dit...

Ie i falta la paraula més repetida de les dos nits: del rollo (i del cogollo). I també, la que va pegar fort cap al final va ser la de Drogolegas!

cpxondo ha dit...

Gràcies Òscar! Vocabulari actualitzat, xD!

Felip ha dit...

Hahahaha, què brutal que Juan siga Ahmadinejad xDDDDDDDDDDD

Qui són Caótico Fánegas i l'amic?

Bo xicons, m'alegre que s'ho passareu bé. Per ací València també va estar molt molt guai. Veig que la Palote Crew comencem l'any amb bon peu :)

Anònim ha dit...

Uoooo! Que bo tu! Ahmadinejad Juan I és total jajajaja i els caotico igual!!! Que se queden, que se queden! (bis)

Álvaro ha dit...

No cal que es poseu la carassa...esteu fitxats ja !

Lo del petorro inmortal ja va èssen una paraula familiar. Mentre siga inmortal...

cpxondo ha dit...

Jejeje! Cazados! Jo trobe que pot convertir-se en una frase universal i que dure.

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog