dimecres, 4 de febrer del 2009

Per fi tenim data d'estrena

Així és companys i companyes revolucionaris, tenim data d'estrena de Muchachada Nui. L'esperat dia no serà un altre que dimecres 11 de Febrer a les 23:45h, on per fi desvetllarem el nou material que ens han preparat Joaquin Reyes and Co.

I canviant de tema, desprès de certa tardança en actualitzar, ja que molts authors del bloc estan una mica liats i altres poc inspirats (és el meu cas), m'haguera agradat postejar anunciant-vos que havia aconseguit instal·lar-me en l'ordinador el Hackintosh, però no ha sigut així. Per a aquells que no sapigueu de que parle, es tracta d'una versió del OS X per a poder instal·lar en arquitectures Intel. Si algun dia ho aconseguits, ja vos comentare el procés.

No obtant això he provat el Spotify amb el Wine en Ubuntu i xe tu, que va de cine! Gràcies a Celebriti per la recomanació. Es una gran avantatge poder tindre un catàleg online de quasi tota la música que et pugues imaginar, inclús música en català. Genial!

5 comentaris:

Jose ha dit...

Ja era hora que tornaren els "muchachos"! Ells i vosaltres, vull dir...
Jo també volia fotre-li Xubuntu al meu iMac i no hi ha hagut manera. Només per no carregar-me la carcassa obrint-lo, passe d'ampliar RAM. Em quede amb l'OS 9.2, uuuOOU!!!
gran invent Spotify.
Per cert, Òscar i David, vaig pillar un dia que regalaven serials de Crossover, un mod de WINE per a Linux i Mac. Si voleu provar-ho us ho passe. La meua companya de pis té l'Office 2007 al MacBook...
Salut!

Anònim ha dit...

Va pues, a vore si arriba el dia eixe que tingues Hackintosh, i així els portàtils es faran amiguets, amiguets, jajaja. I per cert, lo de Muchachada Nui no era abans a les 22.45h?

Jose, això del Crossover pinta be, enviam un correu!

Anònim ha dit...

Ànim amb el hackintosh!

Per cert, no vos penseu que Crossover es la panacea per al usuaris de Mac. Sols van alguns programes al 100%. Hi ha que mirar la llista de compatibilitat en la página de codeweavers.com. Básicament val per si vols tindre el MS Office 2000 i/o algun joc molt vell com el Half Life 2. La llista de compatibilitat ací. Va millor tirar-li RAM al Mac i virtualizar Windows.

Felip ha dit...

ATENCIÓ, HAN CANVIAT LA DATA:

http://blogs.rtve.es/muchachadanui/2009/2/6/18-febrero-estreno-muchachada-nui

Res, és que els vaig cridar i els vaig dir que l'11 jo estava de viatge i no ho podria vore i em van dir que cap problema, ho aplaçaven una setmaneta i au. Gràcies muchachos! xD

cpxondo ha dit...

Bueno, bueno! Quin poderio té el Felip!
Caxis en la mar, una setmana més d'espera, haurem de planejar un dia temàtic amb quintos i mojitos, perquè el dia 18 (espere q no més tard) anem a celebrar-ho a lo grande.

Seeeeeeeh!

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog