divendres, 12 de març del 2010

Cabezadeviejo, cuerpodejoven

Si vos heu quedat Ojiplaticos, llegint el títol, vol dir que manqueu de muchachisme. El que havia de ser un relat sobre una nit de festa s'ha convertit, en una altra cosa.

Doncs bé, ahir vam anar a celebrar el quart de segle de Marcial al Terra; com és costum vam gaudir de cervesa, braves i entrepà, a part de rialles, converses, fotos i càntics cerimonials. Fins ací tot bé. Més tard, vam anar al Glop, per seguir amb les celebracions. I allí es quan es va despertar el meu alter ego. Així és, el viejunisme em va atacar de nou, i no és el prime cop que em passa, i altra vegada em vaig tindre que retirar a la banqueta (també he de dir que estic prou fotut del constipat).

(Espai en blanc, on suposadament la resta de la gent va anar al Pink i més tard al Standby)

Seguint el meu relat, este matí quan m'he alçat, a part de mal temps, se m'ha acudit escriure açò. Així que com les falles no em tornen a posar a to, em veig condemnat fins la fi del temps.

2 comentaris:

Josep ha dit...

Ànim!

Jose ha dit...

Se m'havia oblidat escriure per ací! XD Després de l'aniversari i de falles, parem la màquina, però la veritat és que vas fer catacrocker! Hahaha! Viejuno que estàs!

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog