diumenge, 1 de març del 2009

3 que no són de Pego van fer la pell

Anit vam anar a l'enterrament de la sardina o també anomenat Pinyata a Pego. Mai havia anat i ahir celebriti, monete i servidor(palote es va rajar) vam agafar el cabàs i anàrem cap a la marjal. Una vegada allí, vam començar a vore de que tractava el percal; un desfile on la majoria de la gent va ben arreglada amb tratge i corbata(altres simplement es tornen a disfressar), desprès arriben a la plaça i cremen en una foguera a la sardina. Per últim hi ha un correfocs i ja desprès punxa-discos. Els avantatges que té està festa són que primer no hi ha tanta gent i segon és per dins del poble. Per a la pròxima volta que anem, cosetes a recordar: portar un bon tratge si pot ser, botelló, imprescindible un càmera de fotos, portar un barret i la cara pintada.

Un dels alicients de anar-hi era vore al Benimaclet Club Ska(mesclat de la Gossa, Obrint Pas i Aspencat) en el Casal Cultural. Sens dubte el millor de la nit, junt amb el dj. Dins del casal la vam montar grossa, monete va sofrir violència de génere(li vam pegar un punyà, la van xafar, li van tirar un cubata damunt, va sofrir assetjament, bueno bueno, de tot). Desprès celebriti va tornar a triomfar per la nit, ja que no sé com, però se les va arreglar per a conseguir 4 cubates i 2 cerveses debaes. I ja per a colofó final de la nit, l'aparició estelar de ken follet, que va tornar a trencar el guió escrit quan ens el veguerem dalt de l'escenari marcant el ritme.

En conclusió, una nit redona!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Xicon, per als no iniciats en la terminologia, podrieu fer una pàgina "Qui és qui", perquè no ens enterem de res :D

Jose ha dit...

Ahí David. Digues que si que m'ho vaig passar mel. Al Casal no vaig arribar, però a les triscoteques em vaig fer amb tot.

A mi se m'escapa el Ken Follet. Ahí si que m'he perdut jo.

cpxondo ha dit...

Que bandido! Estaves per allí; este capde ha sigut redonet, redonet, jeje.

Pos mira, Ken Follet, és ni més ni menys que Àngel el de la Tella, que on va l'arma. Ho va fer al Festivern i a Pego de nou, un crack.

Anònim ha dit...

Nooooo! S'ha de protegir l'intimitat dels components!

Jose ha dit...

Intimitat? Si aneu armant-la peí!

Alba ha dit...

Hola!
escolta, per casualitat no sabreu quins components d'obrint Pas són els què formen el grup de Benimaclet Club Ska?

cpxondo ha dit...

Marcos Ubeda i Albert Benvavent, els metalls d'Obrint Pas.
Salut!

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog