diumenge, 5 d’abril del 2009

Balanç primer trimestre de 2009

Ges tu! Qui em diria a mi que 2009 començaria sent tan awesome! Primer que tot, dir que si tinguera una llista de coses que m'agradaria fer, ja en podria taxar dos. Una és poder anar a un concert de U2(enguany a Barcelona, en el Camp Nou, escenari inmillorable), l'altra és haver fet puenting.

Està última l'he feta avui, en el Mascarat, amb una colla d'amics. Increïble, les sensacions es poden descriure de moltes formes, en quede amb la dita per Baritono, com quan et tiren un poal d'aigua gelada al cap, perquè és ràpid i inseperat; són segons en caiguda lliure en els quals sols tens ganes de cridar, si t'arriba l'ale. Sens dubte el moment més díficil es quan estàs agafat a la barana del pont, el cor està accelerat i al cap li passen molts pensaments en eixos segons que estas ahí dret. El més fàcil és no pensar, deixar la ment en blanc i tirar-se. XIQUETS, ÉS MOLT BRUTAAAAAAL!!!

També estinc content perquè últimament he tornat a anar al cinema i he vist dos pel·lícules que m'han encantat. La primera és Gran Torino, de Clint Eastwood, la segon és Slumdog Millionaire, de Danny Boyle. De la primera em quede amb la interpretació de Eastwood que als 78 anys, fa un paper excel·lent. De la segon em quede amb quede amb el guió i amb les instàntanies que fa el director de la crudesa que és viu en l'India. Gràcies a tots per les recomanacions!

6 comentaris:

oscar ha dit...

Ale, ale, podrem queixar-nos eh? U2-Puenting-GranTorino! Tot pa' tu! M'alegre que vaja tot tan de puta mare xe, i a l'espera dels vídeos!!!!

Per cert, quina paraula has bramat?? Això no ho has dit!

cpxondo ha dit...

He bramat: Fills de Puteeeeeeeees!!!
xD!

oscar ha dit...

No se perquè, però ho sabia jajajajaja

Felip ha dit...

Ie David, mola que estigues content amb la teua vida. Jo també en faig un bon balanç, del 2009 i d'este cap de setmana! ^^

Pel que fa al puenting... "Tu no estàs bé del cap", clarament. Estàs que em tire jo d'un pont amb una corda xDDDD

Au gringo, a vore si mos vegem esta mini-setmana!

Xavi Ivars ha dit...

Xé, cucu, estàs fatal! Jo tampoc no em tire per un pont ni pagant-me tots els diners del món...

Va, que ja estem esperant els videos! Volem vore-vos patir!!! :D

I el bramit, evidentment, no podia ser un altre.

Per cert, que tal Slumdog? Val la pena? Es per a saber-ho :D

cpxondo ha dit...

Em va agradar molt. Va valdre la pena fer el viatge fins a Gandia per a vore-la. Cadascú desprès té la seua opinió, però et recomane que la veges. Salut!

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog