dimarts, 21 d’abril del 2009

Avui em sent metafísic

Segons el diccionari metafísic, significa "Que ultrapassa el domini de l'experiència sensible, de la ciència positiva, de la realitat fenomènica". No es que de sobte haja desenvolupat super poders, però em sent estrany i necessitava una paraula inusual per a poder definir el meu estat. Estigueu tranquils que no és contagiós, però vos advertisc que no és molt recomanable.

Solen dir que la veritat fa mal i que les decisions que prenem són les que ens marquen. Doncs bé, estes dos coses m'han fet arribat a sentir-me així.
No vaig a dir-vos el perquè, encara que últimament açò s'ha convertit en el meu bloc personal(així ho marquen les estadístiques); escric estes línies a mode de desfogue i de passo picotazo, que cada volta costa més escriure alguna cosa de trellat.

Com a última cosa a recalcar, dir que el dia 24 comencen les festes a Benissa, supose (i espere) que farem el gamberro bona cosa i ens ho passarem de la millor forma possible. A veure si així, alguns altres s'animen a escriure una crònica(en estos moment si poguera els senyalaria amb el dit). Bo, i com diuen en el meu poble, Visca la Puri!

5 comentaris:

Xavi Ivars ha dit...

Colló, David, si que estàs metafísic, si... Té a veure amb el que vam xarrar dissabte per la nit?

De tota manera, i siga el que siga, les festes ho curen tot. Força!

cpxondo ha dit...

Jeje! Xavi, les pilles al vol, quin crack. Jo també espere que festes ho cure. Gràcies xicon!

òscar ha dit...

Ie pues jo no m'he assabentat de la misa la mitat, entre que no dius res i després tecnicismes açò no hi ha qui ho agafe per banda XD.

Otra cosa te digo, no et calfes el cap aquesta setmana que tenim molt a fer!!

Belén ha dit...

Jo tampoc sé molt bé de que va tot açò, però siga el que siga, com diuen per ací: BON COURAGE!!!!

Álvaro ha dit...

El dilluns a la cultural sí que feies careta de metafísic... Supose que a estes altures ja hauràs recarregat les piles per a cremar-ho tot el dia de les quinataes.
Ens veiem pel carafal!

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog