dilluns, 2 de novembre del 2009

És Internet una addicció?

Reitere la pregunta, és Internet una addicció? Hui m'he plantejat està senzilla pregunta perquè he fet un poc de retrospectiva i he pensat com passava l'estona quan no hi havia res a fer. Recorde vesprades incomptables amb els amics, rient, jugant amb la pilota; però ara la meua vida entre-setmana s'ha convertit en una vida una mica pegada a l'ordinador. Dit açò, acabe de recordar, que ma mare de menut em deia que si mirava tant la 'tele' acabaria amb el cap quadrat, no anava mal encaminada.

Blocs, xarxes socials, correu-e, lector RSS i les sèries, per pot ser alguna altra cosa que comporte contacte humà com fer cerveses, fer la compra o baixar el fem, podria dir que el meu oci gira al voltant d'això. Per sort, sempre hi ha cura i l'estiu és una molt bona. Burrets, orquestres als poblets, nits sense dormir, ajuden a combatre el 'mono' de mirar qui t'ha comentat una foto o si ja han eixit les tomaqueres.

2 comentaris:

Xavi Ivars ha dit...

Definitivament.... si, és una adicció.

Josep ha dit...

És adictiu però, també és una ferramenta increible. Jo, des de fa un temps, preferixc llegir i aprendre coses que m'interessen, a través d'internet que, per exemple jugar a videojocs. Serà que m'estic fent major.

Núvol d'etiquetes

Arxiu del blog